باران عشق

باران عشق

متن ها و دلنوشته های من
باران عشق

باران عشق

متن ها و دلنوشته های من

روزگارا..

روزگارا:

تو اگر سخت به من میگیری،

باخبر باش که پژمردن من آسان نیست

گرچه دلگیرتر از دیروزم،

گرچه فردایی غم انگیز مرا میخواند

لیک باور دارم….

دلخوشیها کم نیست….

زندگی باید کرد...


منبع:www.shahlanazary.com

من اینجا بس دلم تنگ است

من اینجا بس دلم تنگ است  

 وهر سازی که می بینم بد آهنگ است 

بیا ره توشه برداریم  

قدم در راه بی برگشت بگذاریم  

ببینیم آسمان هرکجا آیا همین رنگ است  

من اینجا از نوازش نیز چون آزار ترسانم 

 ز سیلی زن، ز سیلی خور 

 وزین تصویر بر دیوار ترسانم .... 

بیا ای خسته خاطر دوست ! ای مانند من دلکنده و غمگین!  

من اینجا بس دلم تنگ است  

بیا ره توشه برداریم 

 قدم در راه بی فرجام بگذاریم.....     

                                                                  مهدی اخوان ثالث